Tazeanne54 14 haftalık hamileyim Azıcık iş yapsam belim kasıklarım ağrıyor 😭 hep birini de bulamam iş yapmaya. Nasıl geçer böyle 9 ay 😃
espalp Tazeanne54 sana yardım edebilecek kimse varsa yapma yavrum bırak işleri 🙏🏻 Ben aylardır hiçbir şey yapmıyorum desem yeridir 😬 eşim ve annem yapıyor çok sağ olsunlar🙏🏻 Ben yemek yapıp mutfak topluyorum bi de makine çalıştırıyorum o kadar
Alarasel KubSav33 senin ztn ilk üç ay çokdaymşsn çok yeni hiçbişi yapma zorlanacağn yat dinln elimdn geldiğince
Ssraa Ben de kalp var yerlere yata yata yapmıştım😂 şimdi 39 olduk çok şükür hepsi geçti gitti. Zor zamanlar, Allah yardımcınız olsun. Kimseye minnet etmeyin bence, bırakın eviniz pis kalsın gerekirse :)
Nezoik Ohooo şimdiden böyleyseniz... 🤔 Ben 38 haftalık oldum tam 1 hafta sonra sezeryan olacağım İnşaAllah günümü bile aldım ve bu hafta evi dip köşe kendim temizleyeceğim Allahın izniyle..
Nezoik Kimseden kimseye fayda yok. Kendi işini kendi halletmeye alışıyor insan zamanla. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🌼
FSCMK Tazeanne54 25+5 haftalık hamileyim bu çocuk zarar ziyan olmadan doğarsa dua edecem 😂çünkü aşırı temizlik yapan bir insanım yorganımdan halıma kadar elimde yıkarım ağır hafif hiç farketmez hiç dikkat etmem 😄
sevval55 Bende 9 haftalıgım insanlar ev süpürme diyor ama kimsenin kmseye faydası yok bugun tuvaet banyo yıkadım ev süpürdüm sildim toz aldım suan kasıklarım agrıyo evet ama ben yapmasam kmse yapmıcak
Furkanrukye sevval55 yapma etme diyolar ama biride yardıma ihtiyacın varmı demiyo ev pis mi durcak 9 ay diyen yok hiç 😏
Furkanrukye Tazeanne54 bende aynı 14 haftalık hamileyim hareket ederken cok zorlanıyorum cok yoruluyorum. Sonrasındaki acı da bambaşka 😏😏
Mlssa Tazeanne54 O haftalarda öyle oluyor canım daha yeni çünkü.Sonradan eğer bir risk vs durumun yoksa öyle ağrılar çok olmuyor☺️Yani en azından bende öyle canm. Şuan 29+2 iş yapınca fazla yorulursam belim ağrıyor sadece o kadar ☺️☺️