nslem hanımlar 14+3 günlk hamileym bugün doktor kontrolnde doktor yüzde 99 kız bebek dedi sizce doğrumudur daha sonra değişirmi bu durum
Feminel16 nslem valla bence her ihtimale karşı 16-17 haftayı bekle canım bazen değişe biliyor çünkü bu araaa devlete mi gidiyorsun özele mi?
Mlssa nslem ben 13te 100%100 öğrendim doktorum net dedi ama ona rağmen ne olur ne olmaz alışveriş vs yapmadım. 18.haftadaki kontrolümden sonra kızıma alışveriş yapmaya başladım.Bence %1 ihtimale karşı siz yine de diğer kontrolünüzü bekleyin derim☺️
nslem 37aysgl benm başndan beri kız diyolardı acile qittqmde normal muayenemde 4 farklı domtorla karşılaştm hepside kız demşti umarım deqişmez
nslem 37aysgl çok sağol canım benim rabbim her isteyene bu duyguyu tattırsın inşallah umarım sende en kısa zamanda öğrenirsn meleğinin cinsiyetini🤗
EsraOzay Benim de 13 haftalıkken kıza benziyor dedi doktor, 18 haftalık olunca %90 dedi son olarak 24 haftalıkken ayrıntılı ultrason da profesör de baktı kesin kız dedi artık yanılmayız herhalde 😅 4 farklı doktor gördü aynı fikirdeler 😁