SalihArzustn Kızlar 31+4 günlük hamileyim. Üst dişlerimin arkası şişmiş ve bişey yerken değdiğinde kanıyo 🙁 çok hassas. Böyle olan varmı nasıl geçer . Yardımcı olursanız sevinirim.
Tugetpak SalihArzustn şuan benimde aynı 15 haftalığım gebelikte hormonların artmasıyla diş erleri hassaslaşıyor intihap kapıyor malesef en yakın zamanda dişçiye görünün. Bende randevu aldım gidicem. Plak birikmesinden de kaynaklıymış. İnşallah düzeliriz geçmiş olsun 🙁
OzlEmrah SalihArzustn canım 1 aydır çekiyorum diş eti şişmesinden üst dişlerim arkalı önlü komple ve alt dişlerim ön tarafı şişti ve çekilme de var dişlerimde. Dün randevum vardı doktoruma gösterdim kadın Doğum doktoruma ama diş doktoruna değil. Kalsiyum içeren bir hap verdi bana onu da hiç bir eczaneden bulamadım pazartesi depodan getireceklermiş. Ve yumuşak diş fırçasıyla fırçala dedi umarım bu ilaç iyi gelir sana da çok geçmiş olsun 🙏
Aysgeulburakk SalihArzustn ayy dua et benimki gibi olmasın. Diş etim o kadar kötü oldu ki. Gören doktor şok oluyor ve tek çaresi ameliyat
Kezu17 Ben dişhekiminw sordum olur hamilelikte dedi ve hiç bi işlem yapmadı. Rahatlatıcı birşeyler vardır umarım, yemek yerken çok acıyor 🙁