haziransekiz hiçte ağır değil ben 6 gün oldu sezaryen olalı abartildigi gibi bişey değil inanin tabi ki bünyeden bünyeye fark eder ama ne çok zor nede çok kolay diyelim. Ben ilk spinal karar vermiştim fakat bende tutmadığı için genel oldu ne bir baş ağrısı yaşadım ne bişey zaten siz kendinize gelene kadar ağrı kesici ile hafifletiyorlar acinizi illa ki biraz can yakıcı ama sakın stres yapmayın öyle dayanamayacak bişey değil . Ben ilk iki gün yatip kalkarken yardım aldım daha doğrusu evime gelene kadar eve geldikten sonra kendim oturup kalkmaya çalıştım ve yaptimda. Bugün 6. Günüm ne ağrı kaldı ne ilk gün ki acılar ama size tek tavsiyem bol boool kayısı hoşafı :) ve doktorunuzun verdiği ilaçları güzelce kullanmanız ağrı kesiciyi bence ağrı olmasını beklemeden için ki rahat edesiniz. Bol bol yürüyüşü de ihmal etmeyin. Rabbim yardım etsin kendinizi korkutmayin.