Sengulkrgz Sunay10 3 aylik ilaci dedigin ilac ne folik asitten mi bahsediyorsunuz ayrica neyi merak ediyorsunuz da bilgi diye post acmissiniz.
Beyzanurlina Sunay10 ben bitane vitamin kullanıyom mom vital doktorum doguma kadar kullan dedi yani ne ilacı bu anlamadım 3 aydan sonra ilaç takviyesimi oluyo
sevval55 Sunay10 herkes aynı ilacı kullanmaz bin tane folic asit var devam edin kullanmaya zararı ters etkisi bişeyi yok bu ilaçlarn. Neyi sorguladıgınızı anlamadım
NurGrlek Sunay10 baş ağrım olmadı ama bulantim var oda ilaçtan kaynaklı değil kullanmadan öncede midem bulaniyordu bıraktım hala bulaniyor
NurGrlek Sunay10 bu arada ilk 3 ay mutlaka kullanılması lazım hatta planlı gebelikte önceden baslatiyorlar ilk kızım planliydi gebelik öncesi doktorum vermişti kullandım aksatma kullan bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah ☺️🤲🌺