Meowduman Merhaba kizlar. Sakarya'da Bilge Hastanesi'ne giden var mı aranızda? Hangi doktora gidiyorsunuz? Doğum yapmayı düşünüyor musunuz? Son olarak dogum fiyatlarini biliyor musunuz teşekkürler 😊😊
Beyzanur_02 Meowduman bende sakaryadayım canım ama o hastaneyi tercih etmem neden orayı düşünüyorsun adatıp veya Konak hastanesi olabilir beyhekimde iyi
Meowduman Beyzanur_02 neden tercih etmiyorsun canım? Normalde devlete gidiyorum fakat geçenlerde oraya gitmiştim muayeneden doktordan falan memnun kaldım
Beyzanur_02 Meowduman cok eski bir hastane orası seneler önce kuzenim Doğum yapmıştı orda o zaman hiç beğenmemiştim o yüzden tercih etmiyorum ama doktorları iyidir belki tabi onu bilemem siz memnun kalmışsınız mesela
Meowduman Beyzanur_02 Hastanenin içi de çok güzel canım bilmem iyiydi genel olarak. Sadece bu adatip konak falan ismi var diye çoğu kişi gidiyor bana göre 🤔