Denizanne Sukranpkr geçen hafta 3500 dü şuan 3700 olmuştur muhtemelen her hafta 250 gram alıyor kızım
bmomsy Sukranpkr en son 36+4 3090 dı şuan 37+3 cuma günü kontrolumuz var bakalım ne kadar olmuş kızım
Sukranpkr Nrplt benim 35 haftalıkken 2.700 gr idi yanılma payı olabilir dedi yarın kontrolum var bakalım ne kadar kilosu
Denizanne Tuaa15 valla öyle umuyorum doktorum çatın çok uygun dedi tabi sezeryan olmak durumunda kalırsam da vah tüh demem ikisine de okeyim
Deliannecik Merveakdag1 evet biraz fazlaymış doğum için bir tarih verdi mi bazen doktor suniyle baslatabiliyormus doğumu.
Merveakdag1 Deliannecik yok canım ya Cuma günü tekrar kontrole gel dedi bakalım o kadar da dikkat ediyorum ama yok valla alıyo bebek
Deliannecik Denizanne kendini riske atma benim ablam 3700 doğum yaptı doktoru riske atmayalım sezaryen alalım dedi 2 güne ayağa kalktı ablam.
Denizanne Deliannecik yo asla canım normal istiyorum ama doktor sezeryan derse de hiç düşünmeden kabul ederim ilk doğumum olacak bide çok zorlanırım normal doğumda
Deliannecik Denizanne aynen öyle bebegimizin sagligindan önemli değil 🥰 bi kucağımıza alsak artık. kulagindan doguracaksin desinler ona bile razıyım yeter ki saglikli olsun nasıl doğurduğum hiç önemli değil ❤️