Kızlar merhaba. Daha önce deneyimi olan yada bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi. İzmit konak Hastanesi Gülçin hocaya gidiyorum doktorumdan çok memnunum ama hastane ile ilgili özellikle Doğumla alakalı bir çok olumsuz şeyler okudum duydum. Doktorumdan memnun olduğum için o hastaneyi tercih ettik ama aranızda bilen varsa yazabilir mi. Deneyimlerini gördüklerini yada duyduklarını. Birde başka önerebileceğiniz doktor hastane varmı ne olur ne olmaz bilgim olsun en azından. Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏