Kızlar iki bebek kaybım var ve eşim askeri personel. 3 Ay yanımda 3ay görevde ve biz çok istiyoruz Bi bebeğimiz olsun. 2.bebegimde özel hastane doktoru kontrolünde klomen ile hamile kalabildim. Üzerinden 6 ay oldu hala hamile kalamadım. Doktor klomen vermedi önce doğal yol dedi. Haklida ama şimdi temmuzda eşim gidicek ve gene uzun zaman kavusamiycaz. Şimdi ben doktor kontrolü dışında klomen kullanmak istiyorum. Ama doktor kontrolü olmadan kullanılabilecek Bi ilaç da değil sanırım Böyle bisey yapan varmı içimizde merak ediyorum doğrusu