Doktor çatı muaynesinde sezeryana karar verdi 38 hafta olduk doktor artık alabilirz dedi bende zaten çok stres yapıyorm gün olarak kararı bana bıraktı ya çarsamba ya pazartesi çevremdekiler çarsamba ol kurtul diyolar ben ise bilmiyorm hazır değilim pazartesiye de seğilim belki ama korkuyorum sizce biran önce çarsamba gidiyimmi ne kendini ne bebeği strese sok diyolar