Tokluk kan şekeriniz 120 nin altındaysa risk yok demektir ! Tokluk kan şekerine bakılmadan bu kadar şekerin yüklenmesi, sizin ve karaciğeri henüz çok gelişmemiş olan bebeğiniz için doğru değil.. İstanbul un en iyi özel hastenelerinden birine gidiyorum, doktorumuz uygun görmediği için yapmadı.. 😊 sevgiler