NeslihanKorkmazKahraman Bu şekilde olup normal Doğum yapan var mı sezaryen ya da doktor nasıl yönlendirdi ?
Kimya NeslihanKorkmazKahraman google'a yazdım merak ettim. Sizinle aynı durumu yaşayan insanlar varmış. Sağlıklı doğum gerçekleşmiş. Siz de bir bakın.
Damla-aydin NeslihanKorkmazKahraman Ayni sorun Bende de var doktorumla çarşamba günü görüşücem. Netten arastirdigima göre sorunsuz doğum yapan çok kişi var . Umarım bizde onlardan oluruz canım
NeslihanKorkmazKahraman Kimya baktım ben de ama net bi şey okuyamadım normal veya sezaryen olarak doktor da net konuşmuyor 🙇♀️🤯
Kimya NeslihanKorkmazKahraman sezeryan olsa yazarlardı. Hem önemli olan sağlıklı olması değil mi? Doğum şekli bebeğin sağlıklı doğmasından daha önemli olmamalı. Şükredin bebeginizi sağlıklı kucağınıza alma ihtimalimiz oldukça yüksek.
NeslihanKorkmazKahraman Damla-aydin peki daha önce bi şey söyledi mi ben sorduğumda riskleri de var ama normal yapan da var dedi karar senin diyor bunun kararını nasıl vereceksem :/
NeslihanKorkmazKahraman Kimya elbette Doğum şeklinin kararını doktor Benin almamı istediği için soruyorum zaten Doğum şekli de sağlığı için çok önemli bunun kararını vermek de çok zor
Damla-aydin NeslihanKorkmazKahraman Detaylı ultrasondan sonra doktorumla görüşmedim canım. Çarşamba günü gidip konuşucam. Detayliyi yapam doktor tek başına birşey ifade etmiyor bu gibi durumlarda kalbinde bozukluk varmi Ona bakıyoruz baktım herhangi bir anormallik yok dedi .
NeslihanKorkmazKahraman Damla-aydin anladım canım inşallah ilerleyen zamanlarda sıkıntı ilk olmasın sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım
Damla-aydin NeslihanKorkmazKahraman Tanıdığım bir arkadaşımın da başta göbek kordonunda sıkıntı yokmuş. Daha sonrasında sol arter kaybolmuş. Yani bu gibi durumlarda oluyormuş. Ben soluma yatmaya özen gosteriyorum canım sen de öyle yap.
Damla-aydin NeslihanKorkmazKahraman umarım sağ salim aliriz kucagimiza . Ben çok takmıyorum kafama sende sıkma canını