Bende 8. Haftada iken yakalandım. 3 haftadır çekiyorum. Düşük doz antibiyotik kullandım. Tek kullanımlık şase kullandım. Evde mayaladıgımız yoğurdun sarı suyunu da içiyorum ayrıca. Doğal probiyotik diye doktorum sakınca olmaz dedi. Bol su içiyorum. Su içince midem bulanıyordu 1 haftadır azaldı bayaa 🙏