Canım ben altıncı haftadan beri çok çok kötüydüm 12. Haftama girdiğimde kontrolde doktor prilam verdi daha rahat ettim gece iki tane içiyorum. Sabah rahat uyanıyorum zaten üçüncü aya girdin mi şikayetlerin baya azalıyor hatta kayboluyor diyebilirim. İnşallah seninde bi an önce geçer