Sbnm06 testler stres yapabiliyor elbet. Şunu yapmakta fayda var belki de : yumurtlama belirtileri herkeste olmayabiliyor. Benim her şey duzenliydi testle de takip edip tutturabildim şükür. Ama yakın bi arkadaşım 3-4 ay test yapmadan deneyip hamile kalmayıncaya test önerdim ve bu şekilde geç yumurtladigini öğrendi. Sonraki ay hemen hamile kaldı.
Stres yapmamak için şu yapılabilir : ilk bi iki ay test ile takip edilmeli, 14. Gün mü yumurtluyorum yoksa geç mi yumurtluyorum. Bunu tespit ettikten sonra test yapmadan denemek daha sağlıklı sonuçlar verebilir. Yoksa dediğim gibi belirti görmeyen kadınlar boşu boşuna yumurtlama zamanları dışında hamile kalma uğraşıyor bu sefer.