Busragungor Hayırlı günler herkese. 5+5 günlük hamileyim 5 Haftalıkken gittim doktora kese var bebek yok 5+3 ken gittim yine bi gelişme yok bugün tekrar gittim kese gözüküyor ama yine bebek gözükmüyor dış gebelik olmasından korkuyorum. Daha kimseye söyleyemedim bu yüzden
Slngk Busragungor keseyi rahimde görüyorsa dis gebelik oolmaz ki.. olsa olsa bos gebelik olur inss da gec dollenmedir bebeginizi de görürsünüz kese icinde..
Sengulkrgz Busragungor Bos gebelik olsa kese gorulmez yani rahimde gormez ve doktor ilk bakmada anlar ve sizi bilgilendirir.Suan zaten coook kucuk strese girmeyin 1 hafta 2 hafta sonra kalp atislarinida duyarsiniz.
Zulubik Busragungor canım çok erken daha niye bu kadar acele etmiş ve üst üste gitmişsin ki? Kendini paralamaktan başka bir şeye yaramaz. Altı bucuk hafta filan git görürsün bebeği. Ben 8. Haftada gitmiştim mesela ilk kontrole. Direkt kalp atışını duymak için. 6 haftadan önce gitmek insanın moralini bozuyor genelde. Bir de ultrasindaki ses dalgaları bebeğin kalbini etkiliyor eğer çok sık gidilip çok kaliniyorsa. O kadar sık girme ultrasona
Didooo Normal bir süreç, bende ilk gittiğimde yoktu. 8. Hafta da kalp atışını dinlersin, zaten çok hızlı büyüyor. Dert edilecek bişey yok, bunu doktorunuzun söylemesi gerekirdi.
tugceaslan Merhaba hiç canını sıkma canım sen kendini de üzme ben şuan 10 haftalık hamileyim ilk gittiğimde benimde senin gibiydi 8 haftalıkken hem bebeği görüp hem kalp atışını duymuştuk o yüzden üzme kendini daha çok küçük,sağlıkla büyür inşallah 🙏
Zulubik Busragungor 5'te kese, 6'da bebek, 7'de kalp atışı görülüyor genelde. Herkeste farklı olabilir ama böyle genel bi gelişim haftası var.
Cansummm Busragungor kese var bebek yoksa boş gebelik oluyor. 6. Haftadan sonra vajinal muayene ile bir daha muayene olun isterseniz. 5. Haftada bebek özellikle de karından bakıldığında görülmesi zor diye biliyorum. Az daha bekleyin inşallah bebeğini de kalp atışını da görürsünüz 🙏🏻🙏🏻
Pnr_klndr Busragungor merhaba benim ilk gebeliğimde 5buçuk haftalıkken düşükle sonuçlandı boş gebelik dedi 2 doktor da ve sağlıklı gebelik değilse zaten düşer vücut kendi atar dediler 10gün bekleyelim yine de dendi ama dedikleri oldu 1hafta olmadan kanamam başladı ve kendiliğinden düştü kürtajsız çıktım diyeceğim şu ki kanama olana kadar bekle sakın hemen kürtaj olma gerekirse alttan muayene ol kalp atışı bebek görünür belki Allah yardımcımız olsun
Pnr_klndr Ve şuan tekrar hamileyim 7+2 de alttan muayene ile kalp atışını anca duyduk acele etmeyin sabırla stressiz bekleyin
Pnr_klndr Busragungor pardon tek tek yazıyorum ama unutkanlıktan içiniz rahat olsun dış gebelik olsa kese görünmez
Pnr_klndr Busragungor Allah yardımcınız olsun inşallah güzel haberlerinizi duyarız ben çok dua ediyorum her an
Busragungor Çok güzel bi platform gerçekten içimi çok rahatlattınız cevap yazan herkesten Allah razı olsun
Selinimsi Busragungor sizede hayırlı günler bende ilk gittgmde 5 haftadan biraz daha fazla olmasına ragmen bebek görünmedi gec döllenme olabilir bekleyelim dedi doktor şükür öyle imiş. Siz ferah tutun içinizi stres yapmayın ilk gebelik sanırım olur böyle tatlı telaşlar üzülmeyin :)
Busragungor Selinimsi teşekkür ederim cevabınız için ilk gebeliğim bugün tam 5 hafta 5 günlük oldu bizimde
Zulubik Busragungor doktorunu da değiştir bence. doktorun mutlaka henüz çok erken olduğunu, 1 hafta kadar sonra gelmeni söylemeliydi. Sen de boşu boşuna kendi kendini üzmezdin bu şekilde. Yani ilk defa duyuyorum böyle hergun kontrole gitmeyi kabul eden doktor. Burada senin suçun yok, tecrubesizsin sonuçta. Doktorun ilk gittiğinde seni yonlendirmeliydi. Bir hafta-10 gün sonra gel demeliydi. Ki şimdiye kadar gittiğim tüm doktorlar öyle dedi ve burada okuduklarım etrafımda duyduklarım da bu sekikdeydi.
Busragungor Zulubik öğrendiğimde geçen hafta çarşamba günü devlet hastanesine gittim karnımdan ultrasonla baktı kese görünmüyo dedi tekrar kan istedi sonucum çıkar çıkmaz özel hastaneye gittim o doktorda alttan bakıp gördü keseyi cuma günü kontrole gel dedi gittim kese 5mm olmuş bazı tahliller istedi bugünde gittim kese 7 mm olmuş sonuçlarıma baktı tiroidlerim hızlı çalışıyomuş endokrine gözük bu sebepten düşük olabiliyo dikkat et dedi