Merhaba anneler, emzirme sütyeni aldınız mı ? Ve bedenini nasıl ayarlıyorsunuz? İlk LCw den normalde aldığım bedenden aldım 85 takıyorum. Gelen numarası 85 ama sanki 100 gibi bir kalıbı var büyük geldi. Sonra hm de görmüştüm. Ordan aldım yine gelen aynı bedenim olmasına rağmen buda çok büyük 😄 nerde hata yapıyorum anlamadım