22 haftalık olduk 5 gündür direniyorum doğal yollarla geçer diye bekledim ama geçmedi bugün doktora gittim sefazol iğne verdi kbb kendi doktorumada gösterdim kullanabilirsin dedi.ama yinede sizlere de sornak istedim kullanan var mı doktorundan bilgisi olan paylaşırsanız sevinirim.