Bende bir düşükten sonra ki büyük ihtimalle kimyasaldı çünkü değerlerim kendiliğinden düştü ertesi ay hamile kaldım korunmadım çünkü kürtaj vs olmuyorsun normal adet gibi kanama oluyor çok geçmiş olsun sakin üzülme çünkü kimyasal arkası normal gebelik oranı çok yüksek 😘😘