MineIremAzl 16 haftaligim sancilarim var cok belim batiyo sanki icimde bir boşluk var doktora gidince biseyin yok diyo
Esrelf MineIremAzl büyüyen bebeğiniz vücudunuzun ağırlık merkezini değiştiriyor o tüzden bel ağrısı olması normaldir.
mervezegem77 Başka bir doktora daha görünün o da bir sey yok derse demek ki hassas bir yapiya sahip olabilirsiniz.