10+4 günlük hamileyim geçen hafta köyü renkli kan pıhtısı geldi ertesi gün kan uyuşmazlığı iğne yapıldı ve Protestan 200 mg fitil kullanıyorum iki gündür zonklama şeklinde ara ara ağrım oluyor normal mi ? Rahim büyümesinden yazıyor ama böyle bir durum olduğu için sormak istedim