Esmaaaaaa Yvsbsra canım ben 3+6haftalıkken idrar testi yaptım çıkmadı ama emindim bişeyler olduğundan kan testi yaptım bhcg 20 çıktı
sevval55 Yumurtlamamın uzerinden 17 gün geçmişti test yaptım çok net iki çizgi gördüm. Gidip Kan verdim 394 cıkmstu
Rbs111 Yvsbsra ben ovulasyonla yumurtlama günü takip ettim erken yumurtlama gördüğüm için erken öğrendim gebeliği canım senin yumurtlama günün belli mi takvim yanlış ama
Tazeanne0134 Yvsbsra bende 2,5 haftalık hamileyken adetim 2 gün geçmişti test yaptım pozitif çıktı perşembe sabah da yaptım ondan da pozitif çıktı cuma sabah kan verdim pozitif çıktı 77.1 'di b-hcg'em
Rbs111 Yvsbsra kuzum 10 ay takvime göre yaptım hep 28 gümde bir adet görüyordum hiç değişmezdi. Tutmadı . Ovulasyon yaptım takvimle çok alakasızda adetten hemen sonra yumurtladım değerlendirdik tuttu
Rbs111 Yvsbsra gebe kalamazsan bu ay diğer ay ovulasyon al canım ya da adet biter bitmez 2 gümde bir ilişki olması gerek inşallah en kısa zamanda hayırlı haberleri alırsın
Handeyldz01 Ben canım silik çıktı adet olacağım gün yaptım hatta ovulasyonda tutmuş olacakki bir hafta adetim geciktiginde net iki çizgiyle kan verdim 3-4 haftalık dedi