Emelimsi Kızlar bir türlü isim bulamıyoruz.. bu kadar kararsızlıkla kötü bir seçim yapacağız die korkuyrm🙁 listemdeki isimler. Ada, Defne, Mira,Bade,Masal, Hayal, Rüya... yorumlarınızı bekliyorum arkdaşlar
Missmanan Emelimsi defne ya da bade bence ama defne daha sıcak geliyor 🤗 bende Begüm koyacağım inşallah 😍
dilek1 Emelimsi bir isim bulmanın bu kadar zor olabileceği hiç aklıma gelmezdi aynı durumdayız insan karar veremiyor 🙄😃 masal çok güzel bence 🤗
bebisiminannesi Emelimsi ama ada ismini arkadasim ogluna verdi canim erkek ismi gibi tabi tercih meselesi ama..
Aysenn Emelimsi Biz Nil koyacağız Allah nasip ederse 🤗 Sizin tercihlerinizden Bade ve Masal da favorilerimiz arasında, bence çok güzeller 🤗