defnefunda slm.kızlar.bebek kıyafetlerini nasıl katkayipta koydunuz dolaara yardimci olurmusunuz bana şan utü yapiyorumda
Mucizem00 defnefunda [img]https://i.hizliresim.com/Z5Dldk.jpg[/img][/url] [img]https://i.hizliresim.com/QPAjMG.jpg[/img][/url] takım setleri astım askıya
Tamam defnefunda bana fikir olsun diye alıntı fotoğraflar https://hizliresim.com/6D2jXN https://hizliresim.com/WXnjQq https://hizliresim.com/p5gOWN
Mucizem00 Tgcmrt Eminönü’nden havuzlu Handan aldım canın 150ye İnan çok kullanıslı ya hiç yer kaplamıyor
Ssraa O kadar minik ve farklılar ki nasıl katladım inan hiç bilmiyorum 😆 onun orasından bi şey çıkıyor bunun şurasından bi şey çıkıyor
gLycn_ Bedenlerine göre ve kullanim sıklığına göre sıralayıp yerlertirde canim o katlamalar hep hikaye olucak ilk haftalarda 😅 devamli alt alma kiyafet değiştirme o bu şu derken istemesekte karisicak maalesef 🤷🏻♀️🙈
defnefunda 2 saattir utu yapiyorum minnak kızımin kıyafetleri smdi tekrar çamaşır astım ve aksam 2 ci posta ütüye tekrar devam ama zibınları katlama seklini iyi kotu aklimda bi kac fikir ama alt pijamaları kazakları nasil katladiniz kizlar
defnefunda kizlar bebek kuvetini internetten sipariş etmeyi düşünuyorum sizce hangi siteden supariş ediyim internetten sipariş eden varmı arkadaşlar