Ezgikiran 36+0 olduk ama dünden beri bebeğimin hareketleri çok az sanki sizinde böyle mi yani hareket ediyor ama güçlü vurmuyor güçsüz içeride hafif balık gibi süzülme şeklinde hissediyorum normal mi
Hami Ezgikiran 36+3 'üm bende 2 gündür azaldgni hissettim bugün doktora gtmistim sordum artık yeri daraldigi için normal dedi eskisi kadar aktif hareket etmez dedi güçlü yumruklari hissedersin dedi.
ipeksi Ezgikiran yerinin daraldığındandır annesi artık iyice büyüdü içerisi dar geliyor haliyle ama hiç hissetmezseniz mutlaka doktora gidin biz de 35+1 olduk Rabbim hayırla sağlıkla kavuştursun inşallah 💕
Ezgikiran Hami evet çok az hareket ediyor birkaç kere kıpırdıyor duruyor ama güçlü hissetmiyorum ben çok hafif hareket ediyor içerde dönme gibi
Karvilsu Bende bugün 36+0 oldum aynı durum 2 gündür bendede ama internette okudum normal yazıyor yeri giderek daraldığı icin kuvvetli olmuyormus vuruslar
ipeksi EzgiCafer bugün 35+1 günlüğüz Cuma günü kontrole gittim 2350 gr dedi ilk kızım 40+4 te 2700 doğduğu için bunun da ufak doğacağını bekliyorum tabi ki önemli olan sağlıklı olması 😌
RveM Benim de öyle azaldı hareketler, doktorum da normal dedi. Endişelenirsen şekerli bişeyler yiyip soluna uzan dinle ya da karnını salla falan dedi. Yine de takip de kalın tabi ama Endişelenmeyin bebek de strese girmesin ☺️
Ezgikiran Evet ben dayanamayıp acile gittim kızlar nst ye bağladılar bir sorun çıkmadı çok şükür orada sanırım yerleri daraldığı için az hareket ediyorlar