Peony Herkesin kullanıp da çok memnun olduğu şeyler mutlaka vardır. Özellikle yenidoğan için deneyimleyip ya da etrafınızsa görüp “Mutlaka alınmalı.” dediğiniz ne varsa sebebiyle yazabilir misiniz lütfen?
_emymom_ Gögüs ucu kremi kantaron yagı rezene kimyon anason karısımı çay müslin bezler bunları iyi ki almısım diyorum
_emymom_ Peony bebegim pişk oldugunda ve gögsüm yara oldgunda kullanmıstım. Bide normal dogum dikişlerimin iyileşmesini saglamıstu