Merhaba hanımlar bugün hastaneye kontrole gittim kendi doktorum senelik izinde olduğu için aynı hastanede farklı bir doktora göründüm 13+5 çıktı cinsiyetine gelince genital organından değilde kemik yapısına bakarak tahminde bulundu ve erkek dedi haftaya kendi doktorun net bir şey söyleyebilir dedi sizce kemik yapısına bakarak yapılan tahminler doğru olur mu ?