selineliz07 arkadaslar 29 haftaligim ama hem karnim cok assagi indi hemde cok fazla kasiklarimda sanci var bide karnima kramplara benzer agrilar giriyor yardimci olurmusunuz 😔
123w123w selineliz07 bence doktora git canım nstye bağlasınlar benimde senin gibi oldu aynı şikayetle gittim doktor doğum sancısı başlamış dedi 29 haftalıktım bende şimdi 34 haftalık oldum insallah seninki benim gibi olmaz ben lavabo dışında ayağı kalkamiyorum
selineliz07 123w123w yarin gunduz gidicem canim bu gecede bekliyim de vede bebegimin attigi tekmeleri cok assagida hissediyorum zaten