Denizinannesi1 Merhaba hanımlar ben 23.haftadayim bebek hareketlerini pek hissetmiyorum bebek hareketlensin diye ne yapsam acep fikir verin 🙂
Adves Denizinannesi1 bende odemde cok hissetmiyordum hatta doktora gittim aslinda bebegim cok harrketli ama bana az geliyor 27 ye kadar rahat hissetmessin demisti eger tedirgin olursan saglik ocaginda kalbini dinliyebilirsin
Aslic8738 Ilik süt icip veya bir iki parca cikolata yedikten sonra sol tarafina uzanabilirsin.Tepkisi gecikmeyecektir. Bir sure sonra hareketlerini hissedersin.
Dilan1636 33 haftalık hamileyim bende hissetmiyorum doktor ultrason da bakrken tekme attı dedi yok ben hissetmiyorum sendr bir anormallik var dedi hissedemiyorum bende