Arkadaşlar sabah erkenden randevum vardı. 35+5 im bu arada. Doktorum çatı muayenesi yapacağını söyledi. O anda birden aklımdan forumda okuduklarım geçti. Kimisi hiç acımadı kimisi de kolunu soktu mahvetti beni bilmem ne dediklerini okumuştum. Doktorum kendini kasma dedi, ki benim canım çok tatlıdır😓 Sadece 2 parmağımı sokacağım, düşünürsek oradan çocuk çıkacak bu yüzden benim parmağım hiç birşey dedi. Tamam dedim bir anda parmaklarını soktu sağa çevirdi sola çevirdi bebeğin kafasına bile dokundu. Sonra bebeğin en son kafasının geleceği noktaya bastırdı perine denilen bölge sanırım 🙄 o anda tuvaletimin geldiğini hissettim. Doktor dedi ki ben buraya bastırıyorum büyük tuvaletin gelmiş gibi hissediyorsun değil mi dedi. Evet dedim. Heeh çocuk doğarkende aynı his olacak dedi. Elini çekince o his bir anda kayboldu çok ilginç gerçekten.(bu arada en fazla 25-30 saniye sürmüştür) Diyeceğim şu ki kesinlikle korkmayın ve kendinizi kasmayın hiç korkulacak birşey değilmiş🤗🤗🤗🤰