Merhaba kızlar 16. Haftadayım kasıklarımda geçmeyen bi ağrı var bugün sabahtan beri devam ediyo. Adet sancısına benzer bi ağrı. Hafif şiddetli. Bi iki dakika ayakta dursam hemen daha da artıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı acaba normal mi bu durum 😔