Ozlemustafa 6 haftalık hamileyim. Doktorum dişim için antibiyotik verdi. Onayladığı için içtim. Zararı olsa vermezdi heralde dimi.
Rnhndkzn Ozlemustafa 12 haftada grip olduğum için bende kullandım. Şu an doğum için son bi hafta bebişte gayet sağlıklı. Tek sorum olacak. Kadın doğumcundan onay aldın mı