ayse1628 kizlar 32 haftalik hamileyim sizce artik kizimin camasirlarini yikayip utulesem mi yoksa daha erken mi
Runkliii ayse1628 bence yıkayıp ütüle çantanı hazırla sonra insan ağırlaşıyor bi şey yapamıyor.Bende 32. Haftamda başladım hazırlamaya 37+6 oldum hala eksikler çıkıyor
Rnhndkzn ayse1628 gücün varken yap derim haftalar ilerletikçe iş yapmak zorlaşıyor. Ben 32/33. Haftada yaptım şimdi iyi ki yapmışım diyorum
Mucizem00 ayse1628 bende 32de hazırladım canım herseyimin tamam zaten bütün eksiklerimi aldım odası da gelince yıkadım koşa programda ütüledim astım bence yapmalısın çünkü İnan insan çok ağırlaşıyor havalarda sıcak ve o minik kıyagetleri ütülemek büyük insan kıyafetlerini ütülemekten daha çok zamanını alıyor ve inanılmaz bel agrisı oluyor vaktın varken yap derim
lilamom ayse1628 bende 32. Haftamdayim butun eksiklerimiz tamam oturup beklemk kaldi :) gecen hafta yaptim ben cantamida hazirladim yardim edenin varsa bekle bir iki hfta daha ama kendin yapcaksan yap cunku hemen bitmiyor yika kurut utule dur yerlestir 3 gun surdu benim ama kiyftlrn tamamini yapmasan bile artik cantani mutlaka hazirla derim doktorlr 32 de hazir olsun diyor nolur nolmaz
Elif01 Vaktınız varsa ve eşyalar tamamsa yapın hem çok güzel hem de yorucu biraz hazır kalması daha şyi.benım tam bitmemişti 36 da geçen hafta eşyalarım tamamladım tıkadım kuruttum ütüledım ve hazırlar artık keşke önce yapsaydım
Zuleyhacay Ben 34+4teyim ben de kararsız kaldım hazırlayıp hazırlamamakta ama birçok eksiğim var hala. Şimdilik hazır olanları çantaya yerleştirsem diğerlerini de aldıktan sonra diye düşünüyorum 🤷♀️ hala da çalışıyorum 37 haftamda çıkcam izne inşallah
ayse1628 zaten kizlar su an bile agirlastim yikicam utusunu de yapcam oyle dursun bi kenarda herseyim tam zaten ister istemez eksik cikarsa da onu da alinca hallederim
ayse1628 lilamom canim kayinvalidemin yanindayiz koyde burda isler bitmiyor o yuzden erkenden hazir edeyim daha fazla agirlasmadan yardim eden olmaz ki
Mervesr 32+2 olduk.Dün yıkadım bugün ütüledim.Birazdan da yerleştirmeye başlıycam.Bence tam zamanı ağırlaşmadan yapın aradan çıksın.Beklediğimden zahmetli oldu.
lilamom ayse1628 o zaman yap her gecen gun hava dahada isiniyor inan iki gunde bile insan farkediyor gecen hafta yaptigim 3 gundekini inan bugun olsa yapamazdim suan oturdugum yerde sinir krizi geciriyorum sicaktan terlemekten ayakta durmak desen oyle agrilarim oluyo kapatip koyunca kirlencek seyler degil hem bebegin ne zaman gelcegi belli olmaz hemde senin icin dah aiyi olur
Mlssa ayse1628 Eksiğin yoksa bence hazırla canım her ihtimale karşı.Ben de o zamanlarda hazırlicam şuan 29+2.Sağlıkla kucağına al inşallah🙏🏻