Sunay10 Kontrole geldim beta 2600 göremedi yine tekrar kan verdim sonuç 3000 üzerine çıkarsa dış gebelik yok diyo
Hilayse Sunay10 acele etme iki günde bir degerin iki kat artmasi gerekiyor , 7.8. haftayı bekle - banada alttan bakmisti gozukmemisti 2 3 gün sonra hemen başka doktora gittim ultrasonda gördük :))
Rahime83 Sunay10 acele etme canım benim daha düşüktü git bir hafta sonra gel istersen gitgel yapma gerçekten bildi doktor şuan 18 haftalığız sende inşşalah duyarsın kalp atışı da keseyide dikkat et dinlen bol su meyve tüket
Sunay10 Rahime83 şimdi gördük alttan baktı gördü 5.2 haftalık tam folıdays diye ilaç verdi 12 haftalık