Poyraz_yusuf bu bilgi alınıp fikir danışabileceğin birşey değil canım. İlaç bu sonucta burda kimse doktordan iyi bilemez. Ha baska konular olsa tamam, postunu görsem saçma bulsam bile yazmam.. banane der geçerim ama ilaç konusunu kullanmak için burdaki gebelerden fikir istemen bebeğinin sağlığı açısından hiç iç açıcı bişey değil. Küçük de bir not enfeksiyonu tedavi ettirmezsen bebege geçer ve bebeğinin ölümüne kadar gider dikkat et ilacı kullan