Esravepuli Merhaba kızlar 11+4 haftamdayım hem kabızlık hemde gaz var inanılmaz rahatsız edici bir şişlik sizde oldumu nasıl geçmesini sağladınız?
Herseyimoldun Esravepuli ben 7+4 üm şişlik ve gaz vardı iki gün falan şuan yok suan tek derdim az bi leke geldi dün kahverengi bide sarı akıntım oluo
Neslihancoskun Esravepuli Biz 15+2 olduk ama yaptığım hiç bi yöntem bu soruna çare olmadı maalesef kayısıda yedim bol suda içtim ama değişen bişey olmadı 😏
Biyolog Esravepuli canim bende o sekindeydim doktorum duphalac şurubu verdi. Burada bi çok anne de kullandı. Bir sor ve al inanılmaz rahatlatiyo
Esravepuli Selvi_nazo 😪😪😪 çok rahatsız edici geceden suya 3 4 tane kayısı atıp sabaha yiyicem bakalım son olarak onuda deniyeyim
Hs20 Ben 34. Haftadayim ve kurtulmanın osmolak diye bi surup.var.doktorumdan binlerce kez sukurler olsun onu verdi rahatlatiyor ve hic bir yan etkisi de yok doktora danisarak alabilirsiniz sizde
GulsahMulayim Hs20 evet, bana da vermişti her ihtimale karşı dursun içersin diye şükür gerek kalmadı kullanmadım hiç.
Esravepuli Hs20 teşekkür ederim haftaya kontrolüm var o gün sorarım ama benim doktorum pek ilaç verme yanlısı değil sanırım herşey doğal olsun 😁😁😁
Esravepuli Herseyimoldun doktorunu arasaydın bende de kesede kanlanma vardı kanaman olursa diye iğne verdi 5 gün yaptırdım çok şükür şuan yok
Oyali Bende de aynı durum vardı doktorum kan ilacını bi süre bırak dedi oda yapabiliyormuş bıraktım bi haftadr gayet rahatım
Oyali Esravepuli sık sık ılık duş al ve karnına çok baskı yapmayacak şekilde sabunla Buda rahatlatıyo “babaanne tavsiyesi ☺️“
Esramese Biyolog o surubu dogumdn snra vermiyolrmi normlde zararli diye biliyorm hamikeye söktürücü ozellegi vr
Biyolog Esramese yok canim ben lavman yaptırmak zorunda kaldım 13.haftamda. Sonra doktor duphalac verdi onunla duzeldim . Şuan 16. Haftamdayim