Herkese merhaba ben 2 gün önce normal Doğumla kızımı kucağıma aldım hersey normal gidiyordu emzirdim ve birden nefesi kesilmeye yutamamaya başladı hemşirelere söyledik baktılar bir daha temizlediler burnunu Boğaz’larını daha sonra hava verdiler iyi oldu sandık ve uyumaya başladı rahat etti diye düşündük sonra uyanmak istemiyordu hiç emmedi uyandırıyorduk meme almıyordu sürekli bu şekilde uğraştık hep uyumak istiyordu daha sonra mama denedik balgamla birlikte kustu 2 ayrı mamayı da daha sonra baktık olmuyor çoçuk doktoru istedik baktı kan aldılar normal dedi öğlen çıkış saatimiz geldi tekrar kan aldılar bu sefer kanında enfeksiyon olduğu nu küvezde kalması gerektiğini söylediler ve yatırdık midesinde hortum takılı suan su yutmuş aminal Sudan ve bu yüzden enfesksiyon kapmış çok korkuyorum bana dua eder misiniz ve böyle birsey yasayan var mi açaba