Sibelylmz Kızlar 20 Luk bir kızım var normal doğumla dünyaya gelen. Ben uykuyu çok seviyorum ama gece emzirmeleri uyku bölükleri bazen hemen uykuya dalma derken sersem gibi oldum. Siz neler yapıyor sunuz??????