Yasemin4242 Kızlar sizinde durumlar aynı mı sanki sayılı hareket ediyor gibi. Önceden çok hareketli olunca şimdi garip mi geliyor bilemedim.pazartesi randevum var ama içim içimi yiyor
Brcu Yasemin4242 bende aynı gündeyim sizinle eskisi kadar değil artık evet ama 10u geçmesi gerekmiş bana doktorum öyle demisti.
YaseminBatrk Yasemin4242 çok yorulunca öyle olurmuş benimde sanki azalma var gibi hemen gidip çikolata yiyorum hareketlensin diye 🙆🏻 38+2 tiz bizde allahım bağışlarsa
selineliz07 Yasemin4242 duyduguma gore canim dogumu yaklasanlarda olurmus oyle seyler bebegin hareketlerinin yavaslamasi
Yasemin4242 YaseminBatrk doğum yaklaştı diye temizlik yapmıştım ondan olabilir o zaman tepki gösteriyor bana😊 inş sağ salim Kucağımıza alalım hepimiz