11+6 yim. benim de bu hafta kontrolüm var. doktor kabul ederse ikili test yaptirmamayi dusunuyorum. bu hafta cinsiyeti de soylicem dedi bakalim hayirlisi.
bu arada bulantılar nasil gidiyor sizin? benim azalmisti bu hafta surekli kusmayla yeniden basladi :(