Merhaba bizde 32+2 olduk 😍ay ben çok heyecanlıyım kıyafetlerini utuledim yıkadım, hastane çantasını hazırladım ama eksiklerimiz var tabi daha o hareket ettikçe hoşuma gidiyor bazen acıtıyor ama olsun cani sag olsun da hepimiz sağlıkla kucagimiza alalım inşallah 😍😍😍