SevdaVEFAtih İlk değerim 333 çıktı, ikinci kan verişim 1,800 lerde.. bebişin kesesi hala yok.. ne zaman görebildiniz.. 😢 bu konuda tecrübeli olanlar var mı korkuyorum çokça.
Ayse191211 SevdaVEFAtih canım stres yapma 3 bin küsüratlıydı benım gözükmedi. Bir hafta sonra gttgım de gözüktü daha erken ama sıkıntı yapma 🤗🤗biz suan 18+4 üz 🙏🏻🙏🏻 Güzelce bekle ☺️☺️
NihanMine SevdaVEFAtih canım ben 5+4 de gördüm keseyi ama değerlerim 3830 lardaydı ve doktor 2500 üzeri kese görmek daha kolay demişti sabırlı ol ve içini ferah sende görürsün inşallah ♥️
SevdaVEFAtih Ayse191211 baya sonraymış ya.. insan stres yapıyo ister istemez😅 ama bi nebze rahatladım☺️
CanNurdan Doktorların makinesiyle de alakalı iyi bi makine olunca gözüküyor ama siz stres yapmayın daha erken Allah’ın izniyle gözükür
Beyzakvrkk SevdaVEFAtih bende adet günümde betam 360 ken ögrendim gebeliğimi kesemi 4500 lerde vajinal ultrasonla ancak gördük canım 7000 de tekrar vajinal ultrasonla içinde yolkunun oluştuğu söylediler lekelenmem olduğu için hastanede yattım o sürede yolkuu pazar gördük içinde bebeklekalp atımını dört gün sonra gene vajinal ultrasonla gördük.
Smg38 SevdaVEFAtih son adet tarihinin 1.gununden bugune kadar sayacaksin kac gun oldugu anlasilck 😂 ilk ultrason hesabi boyle 🤭
masalsii SevdaVEFAtih ben değerim 2bindeyken 5. Haftada gördüm ama. Bu herkeste değişebiliyormuş o yüzden stres yapmadan bekleyin 🙏🏻
SevdaVEFAtih Smg38 aydınlandım adeta 😂😂😂 yaa o bilmem kaç artı bilmem kaç ne demek onu bile yeni öğrendimm bir de bebeğe dair birşeyler bildiğimi sanırdım.. senin dediğin hesaba göre 40. Gün oluyor.
Beyzanurlina SevdaVEFAtih canın benım 2700 dü ögrendimde kese gorduk ama nokta gibiydi telaş etme allahın izniyle o senınle 🧚🏻♀️🌸
Smg38 SevdaVEFAtih bende dün kesemi gördum canim rabibim saglicakla devamini getirsin insaAllah💕tebrik ederim💕🤲