Günaydın annelerim sorum şu ki Allahın izniyle 11 haftalık hamileyim doktorum 8haftalıkken folidance diye bi folik asit vermişti kullandım kontrolüm 2 hafta sonra ama ilacım bitti dün sizce 2 hafta beklemek bebek için sorun yaratır mı gidip aynısından tekrar mı alsam kontrole kadar beklesem mı birşey olur diye korkum o kadar çok ki ilaca bile çok önem veriyorum şimdiden teşekkür ederim 😊