Merhaba, İstanbul Beylikdüzü’nde oturuyorum. Manda yoğurduna ihtiyacım var. 40.haftam bitti hala daha ne bir açılma nede sancı var. Hamilelikte başlarda çok Manda yoğurdu yedim sonlarında tekrar yemem gerekiyormuş . Bende ilk defa duydum . Her ne kadar hurafe olduğunu düşünsemde günümün geçmesinden korktuğum için denemek istiyorum . Teşekkürler