Sezaryen sonrası depend kullananlardanım. Benim için inanılmaz kurtarıcı bir şeydi. Ped, çamaşır vs uğraşmaktansa direk kullan at şeklinde çok pratik oldu. Operasyon sonrası yara-dikiş kısmında pansuman yapılmış bant olduğu için beze etki edecek bir durumu olmuyor. Şahsen tavsiye ediyorum. Saygılar 💐