canimoglum kızlar kanamam oldu hastahaneye geldim 1 cm açılmam varmış eve gönderdi dua edin ne olur sağ sağlım kucağıma alayim oğlumu 😔😔
Edarda canimoglum hiç korkmayın nişanınız gelmiş yakında Doğum yapıp sağ Salim kucağınıza alırsınız insallah
anneeylul Allah yardimciniz olsun insaallah.. Uzulmeyin iyi dusunmeye calisin.. Hayirlsyla kucaginza alirsnz oglunuzu insaalllah.. birden mi oldu kanamaniz.. nisan degil yani dmi
canimoglum anneeylul nisanmış kuzum sancim oluyordu dünden beri kasilamalarimda çok fazlaydı kanamam sancıyla beraber geldi bi kaç damla birşeydi
Mehmetzeynep Kizlar benimde pembe renkli akintim var ama hic sancim uok 39+4 haftalik hamileyim hastaneye gitmem gerekirmi
Mrvkrc Mehmetzeynep suyun gelmedikce gitmene gerek yok tabi sancini evde cekmek istiyosan. Nisanin gelmis sabaha kadar yat dinlen sabah git bi acikligina bebege bakarlar ona gore yonlendirirler seni. Ama suyun gelirse git hemen.