Alarasel bak eltim 1 gün hastane de kaldı ertesi gün eve çıktık tek başına banyosuna girdi çıktı . 3-4 gün sonra da kendi işini yapıyordu. Arkadasım Doğum yaptı hastaneden çıktı 2. Günü eve gittik maşallahı vardı. Önemli olan senin güzel beslenmen ve stressiz olman. Anne keşke biraz daha uzun kalabilseydi senin açıncan uykusuz fln kalmazdın. Benim annemle aramda 20-25 Dk uzaklık var hatta temizliğe bebek odası kurulmasına vs kuzenimle gelecekler. Annemle kuzenim ben de 1 ay kalacak yatılı 🙏🏻🙏🏻❤️