Ben de 13. Haftadayim lekelenmem oldu. Acile gittik. Endiselenme dedi doktorum. Pregestana basladik. İlk uc aylik donemde dusuk riski var evet. Ama her lekelenme dusuk habercisi degil. Kontrolunun yarin olmasi iyi bisey. Lekelenmemi takip et yarina kadar. Bak bakalim devam ediyor mu, yogunlugu nasil. Yarin doktor alttan bakabilir. Bana bakmislardi aktif kanama var mi diye. İcini ferah tut.