AtlasAnnesi Mlsgzll Benim de 34+2 hem aşağı indi hem de kafasını da aşağı dönmüş doğum pozisyonunu almış dedi doktorumuz 3 gün önce.
Nora Mlsgzll 37 haftalık olduk Bebeğimin kafası aşağıda ama doğum kanalinda mi bilmiyotum galiba değil.. karnım da yukarda hala Bu cocuk gelmeyi düşünmüyor galibaa 😅
bmomsy Mlsgzll Valla canım en iyi zamanı onlar biliyor ben neler neler yapıyorum kanala girsin diye banamısın demiyor artık bıraktım yani yine hareketlerimi yapıyorum ama kafama takmayı bıraktım
Nora Mlsgzll Bende hayırlısıyla bekliyorum normal doğum istiyorum sezeryan korkunç geliyor bana Etrafimdaki insanlar sen biranda doğurursun diyor yani bebek birden iner doğum aniden baslarmış