Guluren korkma 😊 benim gebeliğimi öğrenme biçimim tiroit, tiroit kontrolüne gittim meğer gebeymişim ondan düşmemiş. Bak benim 7küsürlerdeydi tiroitim 2 haftalık gebeydim ilacı yükselttiler sonra 6. Haftada tekrar baktılar 2.30 olmuştu tiroitim 2.5altı yeterli ama yükselme riski vardıye biraz daha ilacın dozunu yükselttiler 10. Haftada tekrar kan tahlili yaptılar 1.25 olmuş. O günden beri ilaç dozu aynı, ayda bir kere de gidip tahlil yaptırıyorum, yükselirse yine ilacı yükseltip hemen düzeltirler. Merak etme yani, hemen tiroit yükseldi diye tehlikeli olmuyor. Aylarca yüksek kalması lazım zararlı olması için